June 6, 2014 Pere Caba no responses

La Innovació

En aquests últims anys trobem clarament empreses innovadores i empreses en les que aquesta estratègia ha quedat en l’oblit. Raons diverses hi ha que ho expliquen: la manca d’incentius oficials, les dificultats de finançament, el risc inherents, la crisi, el cansaments de molts empresaris, ets i no obstant això, les empreses que creuen que la innovació és estratègicament vital per créixer, desenvolupen “Programes d’Innovació”, tant en producte com en processos.
Algunes empreses del sector de l’Alimentació, son exemples a seguir. Es va poder comprovar a Alimentaria d’enguany.
La marques de la Distribució fan estralls i les empreses lluiten contra la pèrdua de quota de mercat generant nous productes amb un alt valor afegit.
Aquest procés haurà d’anar en augment perquè serà la inversió més rendible que es pugui fer a la majoria de sectors. Inclosos alguns sectors que sistemàticament han repetit la cèlebre frase: que innovin els altres

Share it!
Aenean mattis venenatis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

PERE CABA